onsdag 22 oktober 2008

Kolla vad jag har fått!

Jag har fått några fler födelsedagspresenter.

En fantastisk sjalnål av HögformsHelena. Som jag behöver till min cirkelkofta.
En otroligt fin stickväska av StickfrossaAnna..



Å just denna väska har fack för varvpepparna. Festligt! Sååå kul det ska bli att ha mina stickprojekt i denna väska.
Tusen tack kära stickvänner! Det känns så lyxigt att äga era handgjorda alster.

Som om det inte var nog har jag fått en tygkasse från New York av min fina väns mamma. Jag diggar den skarpt!
På stickfronten så kämpar jag med mina hourglassssssockar och sen har jag börjat på ett par tumvantar i Norogarn, blev liksom grymt sugen när jag såg Mias.

2 kommentarer:

Anna sa...

tänk, nu kan vi gå runt och skrytgå på La stadas gator med vackra sjalnålar!
Jag fyller mina stickningar med peppare och woo ho så det går!

Karin sa...

Grattis i efterskott!! Finfina grejjer.