tisdag 22 januari 2008

Diamond is here






























Igår under Guldbaggegalan blev Diamondsjalen klar. Måste erkänna att jag även i detta projekt har virkat dit pärlor i kanten. Tycker att sjalen blir lite piffigare så.
Känns skönt att ännu en stickning är klar. Jag får faktiskt inte börja på nån ny stickhistoria förrän jag har avslutat saker som stå på min avslutalista.
Vill göra två bekännelser:
1. Jag längtar till nästa vecka(det pirrar inombords vid tanken) då jag får veta vilka sockar och pulsvärmare jag ska sticka i mina två klubbar...
2. Jag älskar Jan Malmsjös gapskratt!

2 kommentarer:

miastick sa...

Visst blir plötsligt alla tv-program väldigt sevärda när man stickar?
Jag är också pirrig!

Eva i Halmstad sa...

Vi är nog mång som sr fram emot Februari.
Ha de gott,
eva.