tisdag 31 mars 2009

Stickfesten fortsätter!

I helgen var jag på SiV som så många andra(Anna, Petra, Mia & Helena). Det var riktigt härligt att bara få ägna sig åt garn- och stickprat en hel helg. Jag känner mig tokinspirerad och vill sticka så många saker nu så jag får nog ta och förlänga dygnet med 50 timmar!

För mig så fortsätter stickfesten hemma för jag är en lycklig ägarinna av en garngömma-en helt fantastisk uppfinning som piggar upp stickstunden totalt. Jag är sååå nöjd med färgkombinationen rosa och så kommer det svart garn ur hålet. Jag har börjat på ett par pomatomusmuddar till mig själv. Har länge känt att jag behöver att par svarta till festliga tillfällen.

Har även börjat på en Clapotis i mörkcerise lingarn. Även detta är en fest. Stickas med grymma dominostickor i ebenholts. Flådigt värre! Me likey

6 kommentarer:

miastick sa...

Me likey också! Hurra för stickfest hela veckan! Kram.

Anna sa...

Det låter som om det alltid ska bara komma ut fina garner ur det där hålet. Känns bra att du är nöjd baby! Din Clapotis blir ju grym och de där stickorna är de allra bästa.

PetraO sa...

Jag kanske också behöver såna stickor nu då när de är så fina och allt! Mer stickfest åt folket! Kram

Linda sa...

Vad kul det var att träffas :). Och den där linsjalen måste ju bara bli kanonfin!

Sofia sa...

Snyggt! Gillar verkligen Knit or die-koftan!

Elin sa...

Cerise! Underbar! kram kram