fredag 28 november 2008

1 år!


Min blogg fyllde 1 år i förra veckan. Men då var jag inte hemma så därför firar jag den nu med ett frejdigt HURRA!!!! Helt sjukt vad tiden går fort. Har jag lyckats blogga i ett år? Ja det har jag ju och kul har det varit. Jag vill säga Tusen Miljoners Tack till alla som har lämnat så fina kommentarer på min blogg. Jag blir såå himla glad för dem. Själv så vill jag bli bättre på att svara på kommentarerna, så det ska jag bli bättre på.
En av de riktigt bra sakerna med att blogga tycker jag är att projekten har en mkt större chans att bli färdiga & så är det ett kul sätt att dokumentera mina alster. För sen kan jag gå tillbaka å kolla hur jag gjorde, vilka stickor användes, garn, mönster etc.(vilket jag gör på andra stickbloggar) För att inte tala om vilka fina vänner man kan få som delar ens intresse;)
HURRA! eller varför inte WooHoo!


Just nu undrar jag varför solen inte skiner när jag är nära min kamera? Under tiden som jag väntar på solen så har jag tagit en bild(med tråkblixt) på de saker som väntar på fotosession!

11 kommentarer:

maria carlander sa...

och du har en sa himla fin blogg! Jag blir glad varje gang jag gar in pa den. Grattis till ett ar!

med nål och tråd sa...

Grattis i efterskott!

annas alster sa...

grattis! Ser fram emot fortsatt bloggande!

Anna sa...

Hej finsill, grattis! Det är en stor händelse och vad vore livet utan din blogg och framförallt dig?! svar: inte alls lika bra och trevligt.
Förövrigt är jag sjukt nyfiken på den där högen som ska fotas. Med så många peppare i farten blir det ju en himla massa stickat!

Annas garndrömmar sa...

Grattis på 1-årsbloggardagen! Ja, visst är det roligt att blogga (jag har själv nyligen passerat 1-årsstrecket också) och hos dig är det alltid inspirerande att kika in!

Monica Hansen sa...

Grattis!

miastick sa...

1 år, tänk ändå vad tiden går. Häftigt!
Min ordverifikation är "suged". Hmmm...

Dödergök sa...

Grattis kära Sill på 1 årsdagen!
Din färgglada blogg behövs verkligen i den gråtrista vardagen.
Tack för all inspiration.

Fidiluren sa...

Många grattis på den stora dagen!
(i efterskott)

Tack för många fina, inspirerande och färgglada inlägg. Dina bilder är så vackra. Jag blir alltid lika glad av ett besök hos dig. :-)

doktoranden sa...

Jättegrattis! Och jag håller med dig om att det är så roligt med stickbloggvärlden. Jag ser fram emot att läsa din blogg även fortsättningsvis.

Eva i Halmstad sa...

Hej sillen och GRATTIS , de är så skoj att titta in hos dej och titta på allt fint du gjort, din Mössa är ju alldeles underbart "smörig" , ser så varm o go ut.
Ha de gott på dej.
Eva.