torsdag 13 mars 2008

Tropicana



Jag har varit sjuk och har bara hosta kvar nu. Å igår fick jag detta söta breva av Mia.
Tack så himla mycket! Jag har bara stickat en gnutta och då på marssockarna. Det är faschinerande hur engagerad man kan bli ett par sockar och hur mycket negativa känslor de kan frambringa. Jag har inte gillat mönstret men så tänkta jag i allafall att jag skulle ge dem ett till försök. Så jag rotade bland mina restgarner (här ska inte användas fingarn) och började för andra gången. Nu finns det en socka men frågan är: Kommer det bli en till? Just nu har jag ingen aning.

5 kommentarer:

Helena sa...

Tropicanan blev ju riktigt fin..som en drink fylld av fruktsmak. Beundrar att du kämpade på.
Helena

Dödergök sa...

Klart du ska sticka en till när den blev så där snygg! Härlig färgkombination, ibland regerar restgarner... :)

miastick sa...

Jag fattar inte hur du hela tiden kan vara så kreativ och göra så snygga grejer. Det är ju den snyggaste Tropicanan i klubben! Klart du ska göra en till! Heja på.

PetraO sa...

Håller med de andra - att det fula mönstret skulle kunna bli något så härligt hade jag inte kunnat drömma om! (ge inte upp hoppet om nåldynorna - de är på G)

Karin sa...

Cool! Jag tyckte också att masrmönstren var ovanligt fula, men din socka är ball!! :-)