lördag 16 februari 2008

Sillens FebruariPulsvärmare


Har fått lite stickat i veckan i alla fall. Eftersom jag inte diggar pulsklubbens februariförslag så har jag valt att göra ett par jag velat göra ett tag. Nämligen Annas egna pulsvärmare. Kan inte ens erkänna vilket garn jag använt, men låt mig säga så här mkt det är ett B-garn. Jag tycker verkligen om mönstret. Obs! Jag har till och med målat naglarna för denna fotosession.
Jag drömmer just nu om att köpa vackra garner(härrrrrvor) på nätet och även färga garn. Blev grymt inspirerad av denna dam

6 kommentarer:

miastick sa...

En ära att få inspirera! Och vad kul vi ska ha när vi färgar ;)
Jag tänkte köpa färg från färgkraft på symässan, kanske du vill ha ngt då?
Och jag måste säga att Annas muddar är ca 1000 ggr snyggare än pulsklubbens. Ändå har jag stickat en ful mrs Beeton och noll Annas.
Undrar var det kan vara för pinsamt garn du använt... ser snyggt ut iaf! Och naglarna, och sjalen, och Ringen... jösses vilken pingla!

PetraO sa...

Alltså dem pulsvärmarna är hur snygga som helst, hon är en jäkel på att göra snygga saker den där Anna. Mia har fått även mig att vilja prova på garnfärgning - det verkar skitkul! / Petra

Dödergök sa...

Jag gillar Mrs Beeton skarpt men dina pulsvärmare var också jättefina. Jag måste också sticka ett par svarta pulsvärmare märker jag. :)

Anna sa...

Så kul att du använt mitt mönster, de ÄR snygga. Jag har gjort hur många som helst och tycker fortfarande att de är ok att göra. Det syns inte att garnet är onämnbart och shit nagellack och allt! Sjalen där bakom händerna är urtjusig!

Anonym sa...

Vilken härlig bild, giller verkligen kombinationen av färger. Och Annas muddar är verkligen fina, jag måste nog se till att sticka mig ett par jag också :)

Strumpstickan sa...

Jättesnyggt!